HANDLOVÁ. Magistrát Handlovej rozoslal do každej domácnosti v meste dovedna šesťtisíc anketových lístkov s otázkami o mestských médiách. Cieľom ankety je zlepšiť, prípadne zvážiť ďalšie možnosti prúdenia informácií z mesta smerom k obyvateľom. Informovala o tom hovorkyňa Handlovej Viktória Moravčíková Timurová.
„Všetky domácnosti sa môžu vyjadriť k tomu, ktorý informačný zdroj používajú najčastejšie, oznámkovať zdroje a označiť ich prioritný, z ktorého čerpajú informácie o chode samosprávy a dianí v meste," vysvetlila Moravčíková Timurová.
Anketový lístok je anonymný a podľa hovorkyne slúži iba na získanie informácií a názorov obyvateľov pre oddelenie marketingu a komunikácie mestského úradu. Pripomenula, že podobnú anketu spustila radnica vlani v novembri, teraz chce však získať relevantnejší obraz o informačných kanáloch mesta. Odpoveďami obyvateľov na anketové otázky sa bude v nasledujúcom období zaoberať aj mestská rada a mestské zastupiteľstvo.