Slovenská pošta vznikla 1. januára 1993 z pôvodne jednotného štátneho podniku Správa pôšt a telekomunikácií. Svoju podnikateľskú činnosť zabezpečuje samostatne, verejnosti poskytuje svoje služby prostredníctvom siete svojich pôšt a špecializovaných stredísk. V roku 2001 sa zlúčili tri strediská poštovej prevádzky: Prievidza, Martin a Žiar nad Hronom. Vzniklo Regionálne poštové centrum Prievidza, ktoré v súčasnosti riadi 103 pôšt a dve pošty Partner. Riaditeľka Regionálneho poštového centra v Prievidzi Júlia Vronská informuje: „Medzi nové produkty Slovenskej pošty, ktoré v poslednom období ponúkame našim zákazníkom patria najmä prioritné, propagačné, reklamne adresované zásielky, expresné poštové služby, peňažné poštové poukazy U a H 1. a 2. triedy namiesto peňažných poukážok D a C, nové produkty Poštovej banky, pripravujeme internetové služby. Jedným zo základných kritérií našej práce je zabezpečiť všetkým zákazníkom najvyššiu možnú kvalitu produktov a služieb, riešiť ich požiadavky, súvisiace s poskytovaním našich služieb. Chceme byť spoľahliví, rýchli a kvalitní, musíme dať o sebe vedieť. Práve to má za cieľ terajšia imidžová kampaň v elektronických a printových médiách. Jej vyvrcholením je súťaž, do ktorej sa občania môžu zapojiť tak, že vyplnia kupón. Získajú ho z tlače, prípadne na internetovej stránke www.slposta.sk. Vyplnený spolu s listom pošlú blízkej osobe 1. triedou. Podať ho môžu pri priehradke na každej pošte a tým sa dostávajú do zlosovania o zaujímavé ceny, ako sú VW Polo, skútre a horské bicykle. Súťaž končí 15. októbra, žrebovanie bude 19. októbra.“
Autor: vká